2011年4月15日 星期五

值得推薦的 韓國有機護膚品~

一提起華潤, 自然會想起超級市場. 近來華潤零售集團開發首個健康與美容零售品牌 VIVOPLUS. 其中引入了 韓國人氣品牌 Organia. Organia 在 韓國製造, 產品成份是 採自 有 機物質, 其有機產品都符合 ECOCERT 歐盟國際有機認證標準, 可見 其 護膚品的 質素有一定 保證. 近排試用了 幾個 Organia 的 護膚品, 她好同大家 分享一下~ 首先, 要 和大家推介的 是 這個 Hand cream . Organia 有機護膚潤手護理. HKD 89.9/120g X 2支裝 含有天然有機精華, 具深層滋潤作用.





大大支, 有120g,




除開都 是 約 HKD 45 一支 , 好抵用 !!!










0即 出 來 是 白 色 cream 狀,




香味淡淡的, 不會太濃.




塗上 手, 好快 就被 皮膚吸收,




最令我驚喜的 是, 塗完後雙手好滑滑 哦 !!!




d 乾紋冇晒,潤得 黎真係唔笠, 而家成為我 最喜愛用的 Hand cream.




不過, 實在 太 大支的關係, 冇可能拎埋 出 街用, 會 加重我的負擔~






************************************************************




再 來的 是 潔面+ Hand cream 套裝.














每支潔面 乳 有 180g,




hand cream 就有 60g.




每 set 都只 係 售 HKD 79.9.




好抵呀 !!!!!






我只試用了 這支 橄欖護膚精華潔面乳,




所以 不能 與 綠色那支 香薰護膚精華潔面乳作比較哦~




如果單買一支 潔面乳, 只是 HKD 39.9/180g,




勁抵用呀 !!!!






我 試用的 這支 橄欖護膚精華潔面乳,




0即出來 是 白色膏狀,




只要 加少少水, 便可起出 豐富的 泡沫,




連我 這種起泡沫白痴都 輕易起到勁多 泡泡,




可想而知真的 是 容易哦~




洗完臉頰一d唔覺乾燥, 仲好滑滑 呀 !!!




用咁既 價錢, 就得 到 咁好既 效果,




仲 想 點 呀 !!!!!














接下 來 就是 這2支 hand cream 啦~




你有冇看出 2 者有什麼分別 嗎 ??






2 支 hand cream 0即出來 都 是 透明 gel 狀,




用後超快被 皮膚吸收, 起初我仲 以為是 潔手啫喱,




因為真係勁 似 ga !!!!




後來 問返 公關姐姐,




佢都答我 是 hand cream.




咁OK !!! 照 用.




我 諗這 2 支 Hand cream 會適合 一些 鐘意 清爽的 女生使用.




對我 來 說我會 比較喜歡第 一幅圖那支 有 機護膚潤手護理的 hand cream.




另外, 我 覺得 2支 藍色 hand cream裡,




圖右那支 hand cream 會比左面的 那支 較潤,




但香味 就以 圖左那支 hand cream 較吸引.




大家 有 興趣買來 試用的,




可到 以 下 連結看看.








Facebook pages : www.facebook.com/VivoPlus
















6 則留言:

  1. 哈哈.......同我一樣以為果支係消素酒精....
    因為真係好清爽......^^

    回覆刪除
  2. 我都覺支hand cream好大支,放在家用算了...

    回覆刪除
  3. jam,
    有 一支 塗上 手真係有 酒精既 味道 ga !!><

    回覆刪除
  4. daidai,

    不過支 hand cream 真係好抵用,
    我 在 home 成日都 拎黎 塗 ga ~

    回覆刪除
  5. hand cream我己用緊啦
    但都想試下洗面 等我又去逛下先

    回覆刪除
  6. 我對橄欖護膚精華潔面乳 最感興趣 

    回覆刪除