2011年4月28日 星期四

~2011 張根碩 CRI SHOW in Hong Kong~

我 的 王子 張根碩 自去年來港開 首個 Fan Meeting 後,

今年, 佢遵守諾言再次 來 港 開 FM.

去年我 錯過了與他見面的 機會,

今年得知他會再來的 消息,

當然一定一定不會 再 錯過啦~

我 們一班鰻魚好友已經早早收晒風,

買好 FM 票, 一起去 撐 張根碩~






就在 今天, 2011年 4 月28日,

張 根碩會於 晚上 8 點到達香港 .

明天, 4月29日下午 3時, 會在 APM 舉行記者招待會.

4月30日下午 1 時, 會在 APM 舉行 簽名會+合照 會~





稍後, 在 4月30日晚上 8時在 九龍灣 Star Hall 舉行 Fan Meeting.


日間的 簽名+合照會, 我是 出席不了啦~

也幸好抽不中我, 否則我 也不知怎算好~

是 哦~~

簽名 + 合照是 在 購買 FM VIP 票的 名額中抽籤決定的,

簽名握手 名額有 300個,

合照( 是大合照, 不是 續個合照哦 )有 100個名額.

我們一班鰻魚友, 分別有 一個 抽中了 簽名握手,

有 4 個抽中了 合照.

他們真真真幸運呢!!!!

至於, 晚上的 FM,

我們一早買了 VIP 票,

位置也不錯, 最前面的 一Part, 不過坐得 較側,

希望能夠見多 王子幾面啦~

好興奮好興奮哦 !!!!!

好快就可以 近距離見到 張根碩啦 !!!!!

熱烈期待 !!!!

6 則留言:

  1. 我個姪女 Chloe 話過佢要嫁比張根碩 重話佢家姐唔得 只有佢得 理由係 : 家姐 我靚過你law

    得個四歲 ...... (汗)

    回覆刪除
  2. 家言話 媽咪 我唔比你鐘意 我要嫁比obba
    hohoho

    回覆刪除
  3. 不過我這個人如果見到 真的喜歡的人, 會很害羞..哈哈 , 我還是遠看就好了

    回覆刪除
  4. didi,
    我都係呀 !!!!
    所以 ....好 緊張 呀 .....
    明天就可以 見到 obba 呀 !!!!

    回覆刪除
  5. 妹妹 嫁俾 obba,
    咁..... obba 咪做我 女婿 ????
    哈哈....都好.....
    我 要 同 女婿 一起住~
    哈哈哈

    回覆刪除