2010年4月22日 星期四

~Super Surprise 的一份試用品~

今天收到一份~*極具份量*~的試用品.

真的好大大大....... 的一個盒.




估下個盒有幾大 ???

足足有成 26cm x 26cm x 16cm.


個盒紅襠襠咁,
仲有個令令的絲帶花.
好似收到聖誕禮物咁. ^v^
打開來一看 :



是一 set VS Sassoon 極緻亮澤洗護髮系列.
Shampoo + Conditioner 分別有 500g 和 500ml,
修護髮膜就有 190g.
難怪那麼重啦~
等我試用完後再 作報告.


7 則留言:

  1. 我都有呢份禮物呀!真係超重.....

    回覆刪除
  2. 你兩個就好啦,又有得試新嘢.....
    快快報告.....^^

    回覆刪除
  3. 收到份咁大咁靚的禮物,一定好開心呀!

    回覆刪除
  4. 果醬,

    我都好驚訝會邀請我試用呢~
    因為,我已經有好一段日子冇寫過關於 beauty 的文章.

    回覆刪除
  5. Chloe,

    係呀 ~
    如果送埋上門仲開心~
    哈哈~~~

    回覆刪除
  6. 這set真係好好用架
    洗完好滑

    (因為大大家成日都轉洗頭水 我咩牌子都用過呀 haha

    回覆刪除