2011年8月29日 星期一

給我一個悠長假期吧~~

連續 整個星期都肩膊痛 !!!!

痛痛痛!!!

無比痛苦!!!

頭又痛, 心情更煩躁, 忟忟忟呀 !!!!!

止痛藥, 上痛貼也 出 盡了,

也都無能為力......

最後, 還是 去 看了一次中醫.





醫師說是 骨火盛,




開了藥單, 回家煲藥.




雖然明白 苦口良藥 , 但真的 難喝死了!!!!!!




過 2 天便是 9月1 日開學日,




又開始 頻頻撲撲的日子了......




不過, 馬騮們放暑假的 日子,




對我來說也是 忙得不可開交.




很想真真正正放一個 悠長假期呀~~~~~







3 則留言:

  1. 我都覺,就算我放假但好似忙過返工咁,加油媽媽!

    回覆刪除
  2. 番咗學就可以休息吓!
    lovebeauty

    回覆刪除
  3. BABY , 我都係咁 持續左好久呀
    之後看"隻醫" 做物理治療

    回覆刪除