2011年8月6日 星期六

台風下的約會~

約會前夕,竟然掛起風球~

真的害怕約會就這樣被告吹~

幸好天公造美, 約會天 = 大晴天~

我如此緊張,

因為我約了可愛的皮皮仔呀 !!!



皮皮仔, 爸爸媽媽說你近來(陌)生人勿近呢!!

摸一摸你都會哭的啦, 更惶論抱抱~




就是這個喊包樣~

抱上手不到幾秒, 喊功就駛出啦~

我都有幸抱了2,3次~嘻嘻~


其實, 是次聚會是因為藉靜斯之名而發起~



靜斯和 VAVA雖然成日都在微博 [相見],

真正的相會這天近距離實現~

還有 2 位 "跟得丈夫" 全程和我們一班女生暢談~





新婚後首次見面的 肥脾,




肥左又令左 wo~




一定是 大大待你如珠如寶啦~ ><





加埋我,




三位可人兒又聚首一堂啦~








是次聚會拍的 照片不多,




我連大合照也沒拍,




只用 Daidai的 大機 拍下 ( 好啦, 快 d upload 張 合照來看 wo~)~




因為, 大家都只 enjoy 吃 和 傾 .




還是喜歡在 自己家招呼朋友,




弄喜歡的食物一起吃,




慢慢暢談, 不用趕時間,




喜歡坐多久就多久,




好友們, 找天上來我家開大食會吧~


















6 則留言:

  1. 好好好,我會把大合照貼上來的,等等啊!

    回覆刪除
  2. 無我份嘅?沒見過皮皮仔呢......
    lovebeauty

    回覆刪除
  3. ^^好想見見皮皮仔...大左好多呀!!!小朋友轉下眼,就長高長大了。靜斯...好想見佢...^^我都好掛住大家。

    KYOKO

    回覆刪除
  4. e 乜我真係有肥美左咩 哈哈哈 1

    回覆刪除
  5. 皮皮連喊既樣都咁可愛 
    好耐無見你地 近來太太太太忙了...

    Reddy

    回覆刪除