2011年6月17日 星期五

我的第一個bling bling iPhone case~

我的 第一個 bling bling iPhone case 誕生 啦~

YEAH~~~







只是 花了 2 小時便完成,




太有成功感啦~




不過, 換來是頸部痛了 2 日~><








這朵黑色花花上的 閃石和金色珠鏈,




都是我自己加上去的~






黑心心圍邊的金色小珠鏈也是哦~





豹紋 pattern 的彩石, 很特別呢~




加上 仿 Axxx Sxx 牌子的 迷你指甲油配件,






下旁還有 梳子與手挽袋的 小配件,




很 Girlish 哦 ~





但係, 我 部手提電話都唔係 iPhone !!!




哈哈~




其實是 送給一位 豹紋控的朋友作生日禮物的.






5555.............




我也要為自己弄一個 才行哦~




























8 則留言:

  1. 真係好Axxx Sxx feel wor~ 靚爆呀....

    回覆刪除
  2. Daidai,
    我計劃下一個iphone case以紫色為主!haha ~

    回覆刪除
  3. 紫色?我要!!!我可否預訂訂訂先啊♪───O(≧∇≦)O────♪!

    回覆刪除
  4. 你整呢個玫瑰已經係我大愛,又整大愛紫色(^O^☆♪忍死人啦!

    回覆刪除
  5. kyoko,

    可以 呀!!!!
    等我 整 好左 個 紫色 先, 好唔好 ?!
    另外, 你 LIKE bling bling 既 or like 奶油呀 ?

    回覆刪除
  6. 因為,
    我 又 打算整奶油 iphone case 呀 !!! ><
    555..
    一心不能 二 用 哦~

    回覆刪除
  7. 我喜歡bling bling
    類似這個cool的。好型!!!!喜歡,看起來黑色,紫色都好神秘^0^我喜歡可愛的小配件,之前有見過可愛的比堅尼3點式。好想找找這個配件>3<

    回覆刪除
  8. KYOKO,
    比堅尼3點式???我冇見過,
    不過, 可以幫你找找看~
    你要等我 買好材料才開工哦~

    回覆刪除