2010年9月6日 星期一

令人發笑的家言妹妹~

看到這張相片,

你看到什麼 ???



是看到相中妹妹拿著的一本 [ 港男港女講爛Gag ] ????

昨晚我從浴室沐浴完畢出來,

就看到家言妹妹這麼一個樣子,

躺在 sofa 上看書.

不過, 我下意識覺得很怪......



走上去一看~~~

呵呵呵......



家言妹妹原來已經睡著了~
把書拿走,
妹妹仍然睡得穩穩的.



又可愛又令人發笑的家言妹妹~
I'm loving her !!!!!!!!!!!!!!!!



4 則留言:

  1. 呵呵..........令我諗起我媽媽,
    我媽麵好鍾意咁架,
    我未結婚仲響屋企住既時候成日笑佢架,
    不過都會靜靜幫佢關燈,等佢瞓,
    好懷念果d日子......^^

    回覆刪除
  2. 睡得很香甜,好想MEET佢塊面豬呀!!!!

    回覆刪除
  3. 家言妹妹睡著了,仍拿著書,真攪笑。

    回覆刪除
  4. 哈哈~~好好笑~~家言妹妹好可愛呀!!

    回覆刪除